Anita lányom weboldala -KANTI COLLARS

Anita lányom weboldala -KANTI COLLARS
A weboldal újra üzemel. Kattintson a képre a weboldalhoz, majd a bal oldali oszlopra.

2013. január 13., vasárnap

Béla Takács és spiri vitáink..


Az EU előírásainak megfelelően tájékoztatom a t. idelátogatókat, hogy adatokat nem gyűjtök, cookikat én önállóan nem használok, ha ilyennel itt találkoznak, azt a blogger tette ide, mert énnekem a cookikra sincs semmi szükségem a nemlétező adatgyűjtéseimhez. A blogom kizárólag egy hitrendszert közvetít, amely az enyém. Aki nem ért egyet az én hitrendszeremmel, amit itt publikálok, az kérem, ne olvassa. Köszönöm, hogy vette a fáradtságot, és beleolvasott. Szabadi Tibor Gyula.

Blog szerkesztője: Szabadi Tibor Gyula 
(Visszadátumozva technikai okokból 2013. január 20-ról.
Szabadi Tibor Gyula




Ez az ország egy nagy nagy elmegyógyintézet. De senkit nem lehet hibáztatni, hogy ezt nem tudja. Az elmebetegek természete ez: azt hiszik, a rácsnak ezen az oldalán vannak a normálisak... Legyen mindenkinek az ő hite szerint!


Nyomj egy megosztást, ha a fideszes Bogár László szerinted is elárulta az orbáni politika lényegét: az út szélén hagyják a társadalom harmadát!
Bogár a Magyar Hírlap fideszes "szakembere", Orbán volt államtitkára most szokatlanul nyílt volt, de a lényegről szólt. Néhány példa, hogyan bánnak Orbánék azokkal, akik "annyit is érnek".
http://egyenlito.blog.hu/2013/01/18/az_emberek_harmadat_az_ut_szelen_hagyna_a_fideszes_szakember



1. Az egykulcsos adóval növelték a közepes és kis-jövedelműek adóterhét. A jómódúak adócsökkentése érdekében pedig növelték az ÁFÁ-t, bevezették a tranzakciós és a telefon-adót.
2. Brutálisan csökkentették a gyógyszer-támogatásokat, a kispénzűek egyre kevésbé tudják kiváltani az orvosságot.
3. Évről évre csökkentik a családi pótlék reálértékét, míg a jómódúak gyerekenként százezer forintos támogatást adnak.
4. Megadóztatták a minimálbért, amelynek a reálértéke folyamatosan csökken.
5. A közmunkás minimálbért tavaly 47 ezerre csökkentették, s idén még ennek is csökken a reálértéke.
6. Az év nagy részében, amikor nem adnak közmunkát, a családoknak a 22.800 forintra csökkentett segélyből kell megélniük.
7. Brutális tandíjakkal szűkítik a fiatalok felemelkedési lehetőségét, mert Orbán "önfenntartó" felsőoktatást akar.
Szegény Orbán ezekről "nem beszélhet őszintén..."

Bogár szerint azért kell Orbánnak egyharmadot az út szélén hagynia, hogy a többi ember "célba érhessen". Ez azonban a magyar nemzet ostoba és alávaló megosztása. Magyarországnak mindenkire szüksége van! Nem maradhat az emberek harmada nyomorban! Nekik is munkát, kenyeret kell adni!

Készítette: Egyenlítő TV



  •  Béla Takács: Tibor, most hogy elszállt a vörös köd: A fent látható Bogár László interjú meg van hamisítva. Nyisd meg a képet. Ott az eredeti. A két írás köszönő viszonyban sincs egymással.



  •   Tibor Gyula Szabadi: Béla: EZT ÉN IS ÉSZREVETTEM: Hát EZÉRT TISZTELTEM MEG A CÍMERES GAZEMBER JELZŐVEL.




    Tibor Gyula Szabadi:  Megkérdezte valaki egy másik csoportban: "Lehet, hogy mint annyiszor a történelemben, Orbán Viktor most is diktátumot hajt végre?" Válaszom a kérdezőnek: Lehet diktátumot végrehajtani, de mi van akkor, ha az a diktátum lényege, hogy taszítsd nyomorba, és üldözd szét a világba a népedet, szellőztetve hülye vágyálmaidat, hogy jövőre jobb lesz,mert a befektetők tolonganak, és Kínáig ér a sora azoknak, akik nálunk akarnak befektetni, mert megéri neked! Nem nekik. És mellesleg, egy ember és a sleppje meggazdagodik ezen. Te vállalnád? Nem hiszem! De ezt az elmebeteg szüleményt nem én mondom, neki papírja is van róla. És két és féléves bizonyítványa. Amit mond, nem hallom, mert úgy ordít az, amit csinál. Alkalmi süketnek lenni jó dolog néha...Ilyet A SAJÁT ORSZÁGÁVAL csak elmebeteg csinál. Ezzel nem felmenteni akarom. Majd a Világegyetem egyensúlytörvénye rendbe teszi ezt a dolgot is. AZ KEGYETLEN! NAGYON! Sokkal kegyetlenebb, mint én valaha is tudnék lenni. Antal József, aki legelőször kiárusította ezt az országot, elmondhatná... De úgysem tanulna a példájából senki... Belenyugodni abba, hogy nem nekem a feladatom igazságot tenni, szerintem bölcs dolog. Hagyjuk meg Istennek, ami Istené... 


  • Béla Takács: Tibor Én ebbe a küzdelembe kis híján beledöglöttem. Az infarkus nem volt gyerekjáték. Jó, a kilakoltató végrehajtó repedt gégéje sem. - Nincs értelme. Birkahodály van itt. A szemeken kötés. Elég volt. Addig lépek ki az utcára, míg a boltig elmegyek. Befejeztem a Don Quihote bulit!

  • Tibor Gyula Szabadi:  Béla, MI KETTEN UGYANAZON AZ OLDALON ÁLLUNK, csak a módszerünk más. Amit írok, az nem spiri duma, hanem Isten Egyensúlytörvényében, és az Ő igazságosságába vetett bizodalom. Én nem ugrok neki Istennek, hogy kiragadjam kezéből a botot, amivel majd én jól végigverek a gazemberek hátán. Ezzel az ő karmájukat én venném magamra. Ezt a szívességet nem teszem meg senkinek. Tudod, hogy hogyan kell teljesen törvényesen gyilkolni? Számtalan esetben tanúja voltam ennek, amikor ellenálltam annak a kényszeremnek, hogy én büntessek, és átmentem az ÉBER FIGYELEM ÁLLAPOTÁBA. Megfigyeltem azoknak a gazembereknek az életvégjátékát, amire már nem figyel senki. Vérráktól kezdve mindent láttam... Együtt érző lettem, még a címeres gazemberekkel is. És hálás voltam, hogy Isten engemet ily módon tanít, nem nekem kell megtapasztalnom ezt.(Ezért szoktam emberi tükrökről beszélni.Jobb, mint saját bőrön tapasztalni.) Hagyod, hogy Isten Egyensúlytörvénye elvégezze a piszkos munkát. Mert az aztán KEGYETLEN... IGAZÁN, ÉS VISSZAVONHATATLANUL KEGYETLEN. DE AZ IDŐKÉSÉS MEGTÉVESZT SOKAKAT. AZT GONDOLJÁK, NINCS BÜNTETÉS. PEDIG CSAK GYŰLIK A KARMA. KAMATOS KAMATOS KAMATTAL. Elborzadok, már most, ha Orbán Viktor leendő büntetésére gondolok.Az Egyensúlytörvény létezik! Senkivel nem kivételez! Béla: Ne égesd el a spiri könyveidet, hanem olvasd el figyelmesen még egyszer. És ne felejtsd el, hogy 7 féle igazság van, ez adja a teljes igazságot.És mindenkinek megvan a saját igazsága, még Orbán Viktornak is. Tudatlan, és önmagának akar jót. A baj ezzel csak ez, hogy a másik 6 igazság szemben áll ezzel! És ez a nagyon nagy baj.Most írtam szintén egy másik csoportban hozzászólásként (Ami ellen harcolsz, azt paradox módon a saját energiáddal táplálod, és tartod fenn azt az állapotot, amit nem akarsz!) a harcra való provokációra felhívó cikkre válaszul: "Nagyon, de nagyon egyetértek ezzel. Lao Ce írja, hogy az igazi bajnokok harc nélkül érik el a győzelmet.Képzeld el, hogy megnyitsz egy boltot, és senki, senki nem jön be. Soha. Mindenki a szomszédodnál vásárol. Nem olcsóbb, nem jobb, és a reklámja sem jobb. TV műsort sugárzol, de nulla a nézettsége, mert senki nem kapcsolja be a TV-t. Szólsz valakihez, és elfordul. Politikus vagy, és valaki másra szavaz mindenki! MINDENKI. EZ AZ IGAZI HALÁL CSÓKJA, NEM? Vezető az, akit követnek az emberek. Pont. Te vezető vagy? Követők követnek, vezetők követnek, vezetőket képezel, vagy olyan vezetőket képezel, akik meghaladnak? Mert a vezetésnek is különböző szintjei vannak. Kezdjed saját magaddal! Minden kezdet nehéz! Önmagunkat jól vezetni - az a legnehezebb. A többi lépcsőfok ehhez képest már könnyebbnek tűnik. Mert az ezer mérföldes út is egyetlen lépéssel kezdődik... 

  • Ida Almási:...az energia, erő...aminek energiát adok, azt erősítem....car ügy..., időnként nagyon nehéz megállni nem odaverni egy furkósbottal...

  • Tibor Gyula Szabadi: De célszerű megállni... mert én csak furkósbottal tudnék. Vagy még azzal sem. De Isten villámától ki védi meg az országeláruló maffiát? A országház őrzői? 

  •  Béla Takács: Igen. A Karma kiegyenlít. A Lipikák pedig a Karma Feljegyzői szorgalmasan körmölnek. Megtanultam, működik, mivel az Univerzum Törvénye. Ennyi. A többí spiri dumát tényleg mellőzd, mert leveszem a picsába az egész posztot. Én sem szennyezem spirituális dumával a Te csoportodat, az Ébredezőket.

  • Tibor Gyula Szabadi:  Hogy megértsétek, miről próbálok dadogni, ismét az Analógia tant hívom segítségül: Pl: Idának tartozik Orbán Viktor 1 milliárd Ft (vétek)-el. Béla odamegy Viktorhoz, és egy furkósbottal hátba vágja. Ez bizony egy törlesztőrészlet volt Viktor részéről. Már nem tartozik többel, csak 950 millióval, és már csak ez kamatos kamatozik a karma törvény szerint. Sok hátbavágás, és Viktor bűnözőből áldozattá válik. Hát ezt nagyon nem szeretném... Jézus mondá: "Legyen meg a Te akaratod! Ne az enyém legyen meg, hanem a Tiéd, Atyám!" Vajon miért mondta? Lehet, hogy tudott valamit, amit a nagy többség nem? 

  • Tibor Gyula Szabadi:  Béla! Megtanulni mások szemével is látni - még ha nem is értünk egyet mindenben - művészet... 

    Ida Almási:-))) Vizuális vagyok....


     Béla Takács: Jól van. Ez poszt megy a szemétbe. Ez a csoport NEM ERRŐL SZÓL! Már csak azért sem kedves Tibor, mert az, akit annyira szeretsz idézgetni, a Sree Rajnees (Osho) nevű köztörvényes bűnöző azt mondta: Két út van. A szerelmesek útja és a harcos útja. - Ez a csoport a Harcos Útjáról szól! 10 perc múlva a poszt eltűnik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése